

Γιώργος Πάνος
Ο Γεώργιος Πάνος (44 ετών) είναι Καθηγητής Χρηματοοικονομικής στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης και Αναπληρωτής Καθηγητής Χρηματοοικονομικών στο Adam Smith Business School του Πανεπιστημίου της Γλασκώβης, όπου εργάστηκε τα τελευταία 10 χρόνια. Κατείχε προηγούμενες θέσεις στα Πανεπιστήμια του Stirling και του Essex. Είναι κάτοχος Ph.D. στα Οικονομικά από το Πανεπιστήμιο του Aberdeen (2010), MSc Economics από το Πανεπιστήμιο του Warwick (2004) και πτυχίου Οικονομικών με άριστα από το Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων (2002). Εργάστηκε ως σύμβουλος στην Παγκόσμια Τράπεζα για συνολικά επτά χρόνια, εστιάζοντας στην ανάπτυξη του χρηματοπιστωτικού και ιδιωτικού τομέα, την επιχειρηματικότητα και τη μείωση της φτώχειας. Έχει συνεργαστεί σε προγράμματα ενίσχυσης του χρηματοοικονομικού αλφαβητισμού με την Παγκόσμια Τράπεζα για τις αναπτυσσόμενες χώρες. Οι ερευνητικές του δραστηριότητες στη χρηματοοικονομική διοίκηση, το χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό και την αντιστοίχιση και ανάπτυξη δεξιοτήτων έχουν οδηγήσει στην υλοποίηση μεγάλων ερευνητικών προγραμμάτων χρηματοδοτούμενων από την Ευρωπαϊκή Ένωση, όπως το πρόγραμμα PROFIT (2016-2019: 1,6 εκατομμύρια ευρώ) και το πρόγραμμα TRAILS (2024-2027: 3 εκατομμύρια ευρώ).
Είναι μέλος της εκδοτικής ομάδας του European Journal of Finance, καθώς και μέλος των συντακτικών επιτροπών των περιοδικών Small Business Economics: An Entrepreneurship Journal και Journal of General Management. Τον Απρίλιο του 2020, αναγνωρίστηκε ως ένας από τους καλύτερους 40 καθηγητές MBA κάτω των 40 ετών παγκοσμίως από τον αμερικανικό οργανισμό Poets&Quants, ο οποίος κατατάσσει παγκόσμια μεταπτυχιακά προγράμματα διοίκησης επιχειρήσεων. Οι δημοσιευμένες και συνεχιζόμενες αδημοσίευτες μελέτες του σχετικά με την προσωπική χρηματοοικονομική, τη χρηματοοικονομική διοίκηση και τεχνολογία, το χρηματοοικονομικό αλφαβητισμό, την αντιστοίχιση και ανάπτυξη δεξιοτήτων, καθώς και τον οικονομικό και κοινωνικό αποκλεισμό, επηρεάζουν κρίσιμα αυτές τις κορυφαίες ατζέντες πολιτικής, εκπαίδευσης και πρακτικής.
Περισσότερα
Λιγότερα